CSL II

Miben áll a CSL II szolgáltatás?

A CSL 1-től eltérően, amely feltételezi, hogy a minőségellenőrzést az üzem alkalmazottai végzik, a CSL 2 eljárást egy külső cég végzi. A Szállítási ellenőrzési szint 2 eljárás egy kényszerített eljárás. Különleges eljárás esetén a termék további minőségellenőrzését kell elvégezni.

A CSL 2 a termékek nem megfelelő jellemzőinek ellenőrzésén alapul, amelyet egy indító megbeszélésen határoznak meg, amely során minden részletet meghatároznak. Célja, hogy megvédje a végfelhasználót a követelményeknek nem megfelelő részletek átvételétől.

A folyamat folyamatos felügyelet mellett zajlik. A fő feladat a probléma hatékony kiküszöbölése oly módon, hogy a szóban forgó hiba ne forduljon elő többé.  A CSL 2 eljárás elvégzése garantálja az ügyfél számára, hogy a kapott alkatrészek vagy késztermékek megfelelnek a meghatározott kritériumoknak. Az ellenőrzés elvégzése mellett,

a szolgáltatás a probléma elemzéséhez és megoldásához szükséges műszaki támogatást is magában foglalja.

Miért érdemes kiszervezni?

A szolgáltatások nyújtásában szerzett sokéves tapasztalatunknak köszönhetően képesek vagyunk alapos ellenőrzést végezni, szigorúan az ügyfél által megadott irányelvek vagy utasítások szerint.

A Stellantis által a CSL II ellenőrzések elvégzésére Lengyelországban és Kelet-Európában akkreditált szolgáltatóként több éve működünk.  Rugalmasak vagyunk – az ügyfél igényeitől függően a szolgáltatás elvégezhető az alábbi helyiségekben is az ügyfél üzemében, a mi raktárunkban vagy közvetlenül a beszállítónál, illetve szükség esetén más, egyedileg egyeztetett helyen is elvégezhető

A CSL II szolgáltatás használatának előnyei

  • az alkatrészek vagy termékeknek az ügyfél által meghatározott követelményeknek való megfelelőségének garantálása
  • időmegtakarítás
  • a felesleges költségek kiküszöbölése
  • műszaki támogatás a meglévő minőségi problémák elemzése és a következő lehetőségek keresése során megoldás keresése