Panaszelemzés

Miből áll a panaszelemzés?

A modern technológiák alkalmazásának köszönhetően képesek vagyunk a vizsgált részletek átfogó minőségi értelmezésére. A panaszelemzéshez többek között komputertomográfiát, modern DR technológiákat vagy 3D szkennelést használunk.

Műveleteinket nem invazív módon, roncsolásmentes vizsgálatokkal végezzük. Az ügyfél által megadott adatokra (rajzokra) támaszkodva elemezzük a részlet belső szerkezetét, elkülönítjük és mérjük a szabálytalanságokat.

A panaszelemzési szolgáltatás keretében a kapott 3D képet és a CAD-modellt is összehasonlítjuk, és a színes rácson keresztül bemutatott eredményeket, valamint a

a mérési jelentés a részlet 2D-s rajza vagy az ügyféltől kapott információk alapján.

Miért érdemes kiszervezni?

Számos meglévő ügyfelünk számos részegységből álló alkatrész gyártója. Reklamációk vagy minőségi problémák esetén nehézséget okozhat annak a kérdésnek a megválaszolása, hogy kinek az oldalán történt a hiba. A panaszelemzés elvégzésével, képesek vagyunk pontosan lokalizálni a szabálytalanságok forrását. Abban az esetben, ha az egyik

alkatrész válik problémás tényezővé, a panaszköltségek felmerülését a szervezeten belül meg lehet előzni, közvetlenül a beszállítóra történő átruházással.

A panaszelemzés alkalmazásának előnyei

  • a modern technológiák segítségével választ kapunk arra a kérdésre, hogy mi az oka a meg nem felelésnek, anélkül, hogy a részleteket megsemmisítenénk.
  • az elemzés során kapott adatok felhasználhatók az intézkedések végrehajtásához a szervezetben, amelyek célja a probléma eszkalálódásának megakadályozása és a probléma forrásának megszüntetése.
  • a minőségi panasz elutasítása, és így az alaptalan terhek elkerülése abban az esetben, ha az elemzés egyértelműen jelzi az ügyfél hibájának hiányát, és arra irányul, hogy a gyanút a folyamat más elemére irányítja.